Är det oss de är fel på...?

Skara sommarland idag med Elin. Var ute i solen i åtta timmar, så nu är man bränd på ryggen haha. Var där vid alla vatten saker och svalde ungefär 10 liter vatten pga att jag och Elin skratta så sjukt mycket åt alla failade folk. Men jag borde inte säga något för jag och Elin typ fasnade när vi satt i sånt där typ däck! Där kön var, skulle man bara sätta det "däcket" på ett band och sen atomatiskt rulla ner från en  backe när man var på den. Men jag och Elin lyckades fastna på det bandet! HAHA vi bildade världens kö som skriker  ÅK VA FAN!  Jag dog av skratt, för där satt vi och var förvirrade typ i 1 min, och tar 2 sec att åka ner från backen, om man kan då... 
Haha svårt att förstå med min beskrivning, men det var skit kul iaf.  Hihi puss på kinden // Anna

Här är två coolingar - En som är halv på bilden & en som är osminkad och efterbliven :) <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, låter som er ;)<3

2009-07-05 @ 16:35:12
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0