Sorry alla vegetarianer

Idag blev att jag shoppa nya skor till kreta, det behövdes med tanke på att mina "vita" skor inte är vita längre....
Sen efter det blev det att vara med Mari och ha kul.
Jag - Har du blivit vegetarian nu då?
Mari - Aah *stolt*
Jag - Du har inte glömt bort de igen då?
Mari - Haha, nä som tur är, fy va hemskt!
(Jag letar i kylskåpet efter pålägg till de rostade bröden.)
Jag - Men räknas leverpastej då? :D
Haha ja ja man tänker inte alltid innan man pratar... hihi puss!

Snyggingar, ta åt er hej:et :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Hahahahhaha, gud vad jag skrattade åt det och annat! haha det var kul xD

2009-07-22 @ 11:40:16
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha, jag har gjort samma misstag med ellen ;)<3

2009-07-22 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0