Jag är...

... Glad!
Har varit med Linnea och Mari hela dagen, mys med film och trumm spelning. Lärt mig nytt komp av Mari. Haha efter typ 10 min fattade jag, tack för att du orkar stå ut! Kom precis hem för var skit hungrig, så tog en macka och sprang till datan hihi. Har insett att denna vecka har varit bäst, träffat roliga folk som Martin och David med mera :) Hoppas fan att jag kan komma vecka 33, och då åker Linnea med i väskan! hihi Puss!

Fika som jag och Linnea hade med oss till stranden någon dag'

Kommentarer
Postat av: Mari

Wehyie! Det var kul idag :) Shit Anna du har blivit jätte duktig. Lärde dig ju snabbt tycker jag :D haha <3 see you today i think :O

2009-07-20 @ 10:31:12
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0