Jag är otroligt glad!

Ellen ringde mig förut och sa att hon hade BD biljetter, 2 st och undra om jag ville gå. Haha jag blev otroligt glad och sa såklart ja. Bio:n skulle börja halv åtta, så vi åkte in vi kvart över sex så vi inte behövde stressa. Vi sprang på rätt spårvagn - men åt fel håll och sprang åt fel håll där bio:n var. Men tillsist, när det var en minut kvar innan den började hittade vi! Skulle få biljetterna av Cornelia men hon var redan inne på bio:n, men hon var så smart så han lämnade biljetterna till en vakt så vi sprang till han och fick biljetterna, Tack Cornelia. Sprang till några platser lägst fram och så började den. Haha jag skakade och grät när No Time For Us kom, älskar den låten :)

The ticket

lite folk, hihi

Broder Daniel

Henrik Berggren, han som inte är suddig :)

Pop-Lars!

Ohh här fick jag hans atograf *stolt*
Skit kul dag! Fick en biljett bara så där' Haha ibland måst man ha jävligt tur i livet :) Men ska upp tidigt imorgon så sov gott, puss på kinden // Anna


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhhh bästa dagen! Snacka om att jag var lycklig. Bd forever<3

2009-07-03 @ 10:53:21
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag kunde inte riktigt tro mina ögon när de kom in :O ÅH broder daniel forever and ever<3333 (:

2009-07-03 @ 11:28:31
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0