I hate tomtebloss

Hejsan. Vaknade precis och såg att det va sol ute, hoppas det bara är varmt också hihi. Ska hämta Linneas mobil i stan med Linnea om en stund. Så som hon har längtat efter den! :) Sen blir det att ha kul med fler mobbade barn thihi.
Jag har börjat hata tomtebloss! På varenda jävla drink eller glass var det ett tomtebloss på i kreta. Jag lyckades bränna mig tre gånger rejält :( Asså när tomteblosset hade precis slocknat så tänkte min hjärna - Åh Anna det där är en sked och inget tomtebloss! Så ja, då brände jag mig.
Nu tänker alla, hur lyckas hon bränna sig på ett tomtebloss! Och då säger jag att det inte var svårt och prova själva! :)
Men ska äta nu Puss!


Kommentarer
Postat av: Ellen

åh, fy på tomtebloss ;( fast jag tkr dem är rätt tjusiga jag :))<3

2009-08-02 @ 11:55:50
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0