Slurp Slurp

Hejsan, sitter nu vid min dator och lyssnar på musik på högsta volym. Har precis studsa ut duschen, wiihoo! Någon har överskottsenergi?! :)
Sen blir det att vara med Elin och smyg kolla på min grannes bröllop, haha!
Igår blev det badning och smidig som man är skrapar man upp knät och benen på såna dumma havstulpaner eller vad det heter... Efter det åkte jag till Ellen och hade kul. Sen kom lite mer efterblivna folk till henne och vi sjung sing star tog fina kort.. hm? med mera hihihi.





Hihi titta vad jag hitta i Carls rum!

Carls hatt :D

Nej Jyrk, du är inte från Kanada :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, mitt halsband ser lite dammigt ut :D men det gillar vi (y) Axel tror alltid sååå mkt! ;O :) Haha<3

2009-08-15 @ 13:27:19
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Elin

GUD! Dagen idag har varit bland de roligiaste någonsin! Liksom fy farao vad äcklig t ex. Eller när vi låg med varandra. Du i den lilla saken på f som vi inte vet hur det stavas och jag i soffan :D Kulkuk, fast det var brist på kuk. HA-HA! Vilket ligg asså! :DDD

2009-08-16 @ 00:32:18
Postat av: Anna

Sv Elin; Hahaha fan va jag skratta! Mus-skratt :o Det va kulkuk fast brist på kuk :DDDD <3

2009-08-16 @ 13:07:16
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0