Han är cool, han är cool, han är mr cool! 8-|

Gårdagen bestod av att jag och Ellen åkte till stan och hon fick köpt två snajsiga byxor + en ramones tröja, snyggt snyggt. Jag köpte bara en cardigan som va behövlig och kollade på en väska som jag ska köpa hihi.
Såg sen Harry Potter och då upptäckte jag och Ellen att vi var på sån blind/döv bio. Är lite farsinerad att dom förstod allt. coolt... Sen hem och studsa runt i mitt hus och sen drog vi till Sebastian och studsa lite i hans hus med. Vi kom till Sebastian typ kl elva och då var jag skit trött! Men man kan ju inte sova då. Blev att jag somnade på Sebbes golv med en filt över mig kl 6. Åh så mysigt! Vakna typ 11 av att Linnea och David dampa. Haha så sitter och sover vid datorn nu Puss! 

Åh vad jag älskar bilden på damp ungarna :) <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha ofta du inte var vaken då det var ju typ alla ;) Men vilken otroligt fin bild på mig då! not! jag bjuder på den ;)<3 Pusss

2009-08-03 @ 19:44:09
Postat av: Ellen

haha, det var mysmysmys dag! de bliina attackerar... nej. Pusssss<3

2009-08-03 @ 20:58:15
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv; Haha nej Linnea, jag var inte vaken då :p

Ja jag älskar den bilden på er :) puss<3

2009-08-03 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0