Gothenburg

Första dage i skolan idag, hehe gjorde inte ett piss så var rätt onödigt att vara där tycker jag hihi. Imorgon blir det att våran klass ska till Torslanda vallen och göra något och matsäck ska med haha. Efter det blir det NRJ kulkul.
Om jag hörde rätt så får man sitta bredvid vem man vill i år, wiihoo! Förra terminen fick jag nämligen sitta bredvid Legolas... Oj va coolt tänker ni säkert! Men det är bara det att Legolas inte finns på riktigt, utan han var bara min påhittade vän den jobbiga tiden. But not more now mohaha :) I år ska jag fan sitta bredvid någon normal och riktig person HAHA! 
 Men nu måste jag springa, ska till Alice och baka chokladbollar :)
Puss!

Midsommar :)

Kommentarer
Postat av: alice.

mys!!!!!!!!!!!!

2009-08-20 @ 20:19:58
Postat av: Ellen

sviker du legolas? :O FAAAAAAAAAAAAAAAAAAM DAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEMEMEMEMME! Nej mig :D<3 hiiiiihoo

2009-08-20 @ 22:04:00
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAhaha legolas!! :D wiiiee <3

2009-08-20 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0