Hm.. tältning LAG SYD ?

Igår blev det allt tältnig, Linnea hade tält wohoo! Så jag Linnea David Sebastian Mari Daniel Ellen och Elin stack till åleviken och satte upp tältet.

Haha grön till grön... Eller?!

Sen var vi tvungna att springa ifrån alla myggor, gud vad det var mycket! Har 14 st myggbett på ena foten haha men man ska inte klaga.





Grillade korv över en sån konstig grej, kommer inte ihåg vad det heter. Men funkade iaf inte att grilla över HAHA.



?





Åh va jag älskar bilden hihi

Här är vi Lag Syd!
Haha klockan halv fyra i natt kom Daniel på en idé. Han sa att vi skulle packa ihop tältet och åka till han och sova istället för att inte dö av alla myggor. Så klockan fyra hade vi packat ihop tältet och började traska mot Sebastian och lämna tältet där så länge. Sen åkte vi till Daniel och typ kolla på film och dog av trötthet haha! Var vaken i 22 timmar och sen somnade jag typ i en timma och vaknade till någon cp låt. Blev att David Daniel och Sebastian köpta frukost på skrabbe hihi. Nybakat bröd and we love it!
Haha vi hade kul även fast det inte blev tältnig i någon skog men isället ett äventyr med lag syd!
Haha va fan, vem kom på ett äventyr med Lag Syd ? Ska sova nu Puss!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahah LAG SYD!! Fan vad kul det var när du och mari gick framför mig och sebbe med era hattar och den stora packningen + att vi hade sååå himmla bra musik!! me like<3 Mys dag och kulig heter och vi får ju inte glömma daniel och sebastians dans! WOHOO!! ;D <3 Pusssssss

2009-08-07 @ 22:19:13
Postat av: sebastian

FET röv ja har på första bilden!!!:S YUCK!! men dansen va ju grejt! party! party! :D<3

2009-08-08 @ 23:32:19
Postat av: sebastian

Top less bilderna på mig då?? :O <3

2009-08-09 @ 02:07:20
Postat av: Mari

JAG KOM PÅ DET!!!!!!!!!!! :D HAHA who's the man???

Naw de var så duktiga så xP Sebbe Anna vill nog behålla dem själv tror jag ;$<3 MHEHE

2009-08-09 @ 17:47:28
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Sebastian; Men nej! Det ser inte ut som om du har fet röv! Haha och eran dans var bäst! :D <3

2009-08-09 @ 18:11:12
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0